Türkiyede Faaliyet gösteren vakıflar listesi

Türkiyede Faaliyet gösteren vakıflar listesini sizler için duyarlı vatandaşlar için paylaşmakta fayda görüyorum.Sosyal dayanışma için aşağıdaki listeden bir vakıfa istediğiniz şekilde yardımda bulunmanız mümkün bütün detaylar sitede açık bir şekilde yazmaktadır...

Ankara Losemili Cocuklar Vakfı (LÖSEV)



Beyaz Nokta Gelişim Vakfı
Bilim ve Sanat Vakfı (BİSAV)
Çevre ve Kültür Değerlerini Koruma ve Tanıtma Vakfı (ÇEKÜL)
Çocuk Vakfı


Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı (GYV)


Geleceğimizin Çocukları Vakfı (GCV)


ICEP Uluslararası Kültürel Değişim Programları Burs Vakfı


İktisadi Kalkınma Vakfı (İKV)


İlköğretim Okullarına Yardım Vakfı (İLKYAR)


İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV)


Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV)


Kafkas Vakfı


Nesin Vakfı


Nezih Danyal Karikatür Vakfı


Osmanlı Araştırmaları Vakfı


Reklamcılık Vakfı


Sağlık Vakfı


Sağlık ve Sosyal Yardım Vakfı (SSYV)


Sigarayla Savaşanlar Vakfı


Sosyal Demokrasi Vakfı (SODEV)


Su Vakfı


Tarih Vakfı


TEMA Türkiye Erozyonla Mücadele Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları
Koruma Vakfı



Temiz Enerji Vakfı (TEMEV)


Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG)


TSK Mehmetçik Vakfı


Turkiye İnsan Hakları Vakfı


Türk Demokrasi Vakfı


Türk Dış Ticaret Vakfı (TDV)


Türk Eğitim Vakfı (TEV)


Türk Kalp Vakfı


Türk Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Vakfı (TKBBV)


Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı


Türk Tanıtma Vakfı (TÜTAV)


Türkiye Aile Sağlığı ve Planlaması Vakfı (TAPV)


Türkiye Bilişim Vakfı (TBV)


Türkiye Can Çocuklar Eğitim Koruma ve Yaşam Vakfı (CANEV)


Türkiye Diyanet Vakfı


Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV)


Türkiye Ekonomik ve Sosyal Etüdler Vakfı (TESEV)


Türkiye Gaziler Kültür ve Dayanışma Vakfı


Türkiye Gönüllü Teşekküller Vakfı (TGTV)


Türkiye Infertilite Vakfı (TİVAK)




Türkiye Milli Kültür Vakfı (TMKV)


Türkiye Teknik Elemanlar Vakfı (TUTEV)




Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı (TTGV)


Türkiye Zeka Vakfı (TZV)


Ulusal Politika Araştırmaları Vakfı (UPAV)


UM:AG Uğur Mumcu Araştırmacı Gazetecilik Vakfı


Umut Vakfı


Vakıflar Genel Müdürlüğü


Vehbi Koç Vakfı


WWF-Türkiye Doğal Hayatı Koruma Vakfı


Yüksek Öğrenimde Rehberliği Tanıtma ve Rehber Yetiştirme Vakfı

0 yorum:

Blog Archive

Facebook'ta Paylas